Narzędzia e-marketingu

Narzędzia e-marketingu

6 grudnia 2017 Off By Wiktor
Naklejki wodoodporne https://booklet.pl/produkty-i-rozwiazania/21-naklejki-wodoodporne Drukarnia Booklet drukowanie poznań Audyt marketingowy http://psmm.pl/pl/oferta/audyty-medialne

E-marketing to inaczej marketing internetowy, wykorzystujący różne narzędzia do promowania danej firmy, jej produktów i usług. Do narzędzi tych zaliczamy:

  • Pozycjonowanie w wyszukiwarkach,
  • E-mail marketing,
  • Content marketing,
  • Social media marketing,
  • Facebook Ads,
  • Google AdWord.

Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych

Celem pozycjonowania strony jest osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Po wpisaniu określonej frazy, strona danej firmy powinna znaleźć się odpowiednio wysoko. Dzięki temu, firma zwiększa swoją widoczność i rozpoznawalność. Więcej potencjalnych klientów wejdzie na stronę, a stąd już tylko krok do kupna produktu lub usługi.

E-mail i Content marketing

E-mail marketing to działania wykorzystujące pocztę elektroniczną do celów marketingów. Głównym celem jest tu komunikacja z potencjalnym klientów poprzez e-maile, tworzenie bazy mailingowej, wysyłanie newsletterów i innych informacji.

Z kolei Content marketing to podstawa udanego pozycjonowania. Dzięki wartościowym treściom strona zyskuje popularność i wysokie pozycje w wyszukiwarce. Ważna jest jakość tworzonych wpisów, a także dostosowanie ich pod wymogi SEO. Tworzone są artykuły na blogach firmowych, ale również materiały wideo, zdjęcia, instrukcje, animacje. Content wykorzystywany jest też w social mediach, gdzie inni użytkownicy mogą podzielić się nim ze swoimi znajomymi, poprzez udostępnianie.

Facebook Ads

Facebook to bez wątpienia najpopularniejszy serwis społecznościowy, stanowiący dużą bazę użytkowników. Facebook Ads to narzędzie, które pozwala tworzyć kampanie marketingowe, nakierowane na konkretną, ściśle określoną grupę odbiorców. Narzędzia do targetowania pozwalają jak najlepiej określić taką grupę i wysłać do niej komunikat.

.