Promocja bloga w sieci – porady

Promocja bloga w sieci – porady

4 listopada 2017 Wyłącz przez Wiktor
Naklejki z QR kodem https://booklet.pl/produkty-i-rozwiazania/23-naklejki-z-qr-kodem Drukarnia Booklet obsługa klienta customer service jak obsłużyć klientów

Prowadzenie wartościowego bloga nie jest wcale żadnym marnotrawstwem czasu lub jedynie rozwojem swoich zainteresowań. Blogosfera rośnie w siłę, a bloger staje się niemalże nowym zawodem! Coraz więcej firm zakłada swojego bloga firmowego, by przyciągnąć czytelników, a tym samym potencjalnych klientów. Ale i osoby prywatne także zaczynają publikować treści w formie artykułów opatrzonych zdjęciami lub w formie materiałów wideo. Powstają blogi kulinarne, modowe, kosmetyczne, lifestylowe, parentingowe, o zdrowym odżywianiu, o minimalizmie, a nawet o testowaniu produktów. Jak wypromować swojego bloga w sieci, by zyskać wysokie statystyki odwiedzić i zacząć naprawdę zarabiać na tworzonych przez siebie treściach?

Wartościowa treść to podstawa

Bloger, który oferuje czytelnikom naprawdę wartościowe treści może liczyć na uznanie.

Ważna jest nie tylko długość czy częstotliwość publikowanych materiałów, ale również ich wartość merytoryczna! Najlepiej pisać o tym, co nas interesuje i o tym, na czym się znamy. Z pewnością lepszy okaże się jeden, dłuższy wpis, publikowany co parę dni, niż krótka notka, ukazująca się codziennie.

Nie zapomnij o wypracowaniu własnego stylu, który będzie wyróżniał Twój blog na tle innych blogerów. Inspirowanie się innymi blogami nie jest oczywiście zabronione, ale pamiętaj, by nie upodabniać się do innych, ale wypracować swój oryginalny styl! Bądź szczery i naturalny w tym, co robisz. Wypełnij pole „o mnie”, czyli po prostu napisz kim jesteś i co Cię interesuje.

Możesz dodać również swoje zdjęcie.

Nie pisz tylko dla siebie, ale i dla innych! Udostępnij czytelnikom możliwość komentowania, zachęć ich do dyskusji i sam odpowiadaj na komentarze. Komentuj też wpisy na blogach innych blogerów. Włącz się do sieci blogerskiej!

Długość tekstu i pozycjonowanie bloga

Dobrze wypozycjonowana strona to taka, która oferuje wartościowe treści – wpisy blogowe powinny mieć minimum 300 słów! Jest to minimum, które spokojnie możesz powiększyć. Najlepiej, by treści nie były ani za krótkie, ani za długie, by nie zmęczyć czytelników.

Zastosuj też zasady pozycjonowania – czytelny i prosty tytuł, wyróżnione śródtytuły i słowa kluczowe naturalnie wplecione w treść.